Coșul dumneavoastră este gol
Prezentul document conține Termenii și Condițiile de utilizare a site-ului www.pacomarket.ro, precum și a Serviciilor de colectare și livrare/transport oferite de Paco Supermarket prin intermediul site-ului și serviciului de comenzi telefonice sau Whatsapp, Delivero.
Acești Termeni și Condiții sunt obligatorii pentru toate persoanele care utilizează serviciile oferite de Furnizor prin intermediul site-ului și sistemului DelivaRo și reglementează toate raporturile juridice născute între Furnizor și utilizatorii site-ului și aplicației.
Va rugăm sa citiți cu atenție Termenii și Condițiile menționate mai jos:
1. Definitii
„Client” inseamna persoana fizica majora sau persona juridica ce achizitionează unul sau mai multe Produse de la Furnizor, prin lansarea unei comenzi utilizând aplicația DeliveRo atât de pe site cat și prin comanda telefonica sau Whatsapp.
„Contract” înseamnă Contractul dintre Client și Furnizor referitor la Comanda și livrarea Produselor, incluzand clauzele cuprinse în prezentul document „Termeni și condiții pacomarket.ro”.
„Comanda” inseamna o comanda plasata de un Client în Platforma www.pacomarket.ro sau telefonic/Whatsapp cu privire la produsul/produsele selectate de Client.
„Consumator” înseamnă orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite în asociatii, care acționează în scopuri din afara activității sale comerciale, industriale sau de productie, artizanale ori liberale, conform OUG 21/1992 privind protectia consumatorilor.
„Furnizor” înseamna societatea Paco Prod Serv SRL, cu denumirea comercială PacoSupermarket.
„Livrator” înseamnă reprezentantul Furnizorului care livrează Produsele din magazinul selectat de către Client, în bază comenzii Clientului lansata în pe site-ul pacomarket.ro sau prin comanda telefonica sau Whatsapp.
„Oferta” înseamnă gama de produse alimentare și nealimentare oferite spre vanzare de către Paco Supermarket prin intermediul site-ului pacomarket.ro sau prin comanda telefonica sau Whatsapp.
„Picker” înseamnă reprezentantul Furnizorului (sau al unui Transportator) care colectează și achita Produsele din magazinul/magazinele Paco Supermarket, iar apoi le preda Livratorului spre a fi livrate Clientului.
„Picking” înseamnă serviciul de selectare, colectare și achizitionare a produselor comandate de Client din magazinele Paco Supermarket, în numele și pe seama acestuia.
„Prețul de raft” înseamna prețul produselor comandate de client afișat în magazinele Paco Supermarket.
„Produs” sau „Produse” înseamnă un produs sau produse alimentare si/sau nealimentare oferite spre vanzare de către Paco Supermarket în magazinele proprii, care sunt listate pe pacomarket.ro și care pot fi achizitionate de Client și livrate acestuia de Furnizor, prin plasarea unei comenzi acceptate de Furnizor prin intermediul site-ului pacomarket.ro sau prin comanda telefonica sau Whatsapp.
„Serviciile de colectare și livrare/transport” înseamnă colectarea și achiziționarea, în numele și pe seama Clientului, a Produselor din magazinul Paco Supermarket și transportul Produselor de la magazin către Client, iar în situația retururilor, transportul produselor de la Client spre magazinul de unde au fost achizitionate produsele.
„Serviciul” înseamnă serviciile comerciale și/sau activitățile care se oferă Clientului de către pacomarket.ro, inclusiv publicarea Ofertei, preluarea Comenzilor, selectarea și livrarea Produselor.
„Transportator ” înseamnă reprezentantul subcontractant al Furnizorului care realizează cu și prin angajații sai operațiuni de picking și transport.
2. Datele de identificare ale Furnizorului
Furnizorul Serviciilor oferite de site-ul pacomarket.ro este societatea:
Paco Prod Serv S.R.L., având următoarele date de identificare:
Sediul social: Odobesti Vrancea str. Stefan cel Mare nr. 40
Număr de ordine în Registrul Comerțului: J/39/737/1995
CUI: RO 8017008
Head Office:
Focșani Vrancea Calea Moldovei nr. 33
e-mail: office@pacomarket.ro
telefon: tel:0237672183
Telefon comenzi și status livrari: 0767145047
3. Scopul Platformei pacomarket.ro
Platforma pacomarket.ro permite Clientilor care isi creează un cont de Client prin sa comande și să achiziționeze produse alimentare sau nealimentare din magazinele Paco Supermarket, cu respectarea prezentelor termene și condiții menționate în document.
In acest scop, între Furnizor și Utilizatorii Platformei (Clienti) se încheie un contract de mandat, în temeiul căruia Furnizorul este imputernicit de Client sa selecteze și să achiziționeze Produsele menționate de Client în comanda emisă prin intermediul Platformei, precum și să le livreze / transporte de la magazin la adresa indicata de Client.
Site-ul pacomarket.ro poate fi utilizat în vederea plasării de comenzi numai de către Clienții care îndeplinesc cumulativ următoarele cerințe:
● completează corect toate câmpurile obligatorii ale formularului de înregistrare;
● acceptă Termenii și Condițiile de utilizare;
● se inregistrează pe Platforma prin crearea unui cont de Client;
● acceptă că Furnizorul sa prelucreze datele lor cu caracter personal necesare în scopul creării contului de utilizator și emiterii de comenzi pentru Produse (cum ar fi nume, prenume, numele de utilizator, adresa de e-mail, adresa de livrare, numărul de telefon și alte date de contact, etc.).
4. Acceptarea termenilor și condițiilor . Utilizarea Platformei
Accesul și utilizarea Platformei pacomarket.ro sunt supuse termenilor și condițiilor de utilizare descriși/descrise în prezentul document și legislației aplicabile.
În situația în care Clientul nu este de acord sau nu acceptă, fara limitari, termenii de utilizare și condițiile contractuale ale Platformei, Clientul nu va putea comanda produse de pe site-ul pacomarket.ro sau prin comanda telefonica sau Whatsapp.
Paco Supermarket poate dispune imediat încetarea prestării oricăror Servicii în legatura cu Clientul, sau poate înceta în general sa ofere sau îi poate refuza Clientului accesul la Servicii / o parte din Servicii, în orice moment, în cazul nerespectării Termenilor de utilizare și condițiilor contractuale, precum și în orice situație în care Furnizorul are suspiciunea rezonabilă cu privire la utilizarea cu rea credinta a Serviciilor și a Platformei.
Accesul Clientului la conținutul site-ului poate fi blocat sau suspendat în cazul nerespectării de către acesta a Termenilor de utilizare și condițiilor contractuale si/sau a utilizării necorespunzătoare sau cu rea-credinta a Platformei.
Accesul Clientului la conținutul site-ului poate fi suspendat sau blocat în situațiile în care Clientul folosește un limbaj si/sau comportament inadecvat, intimidant, ostil, degradant ori ofensator atunci cand contactează Furnizorul.
Paco Supermarket publica pe site produsele oferite în magazinele proprii, conform informațiilor furnizate de către fiecare magazin în parte. Prețurile Produselor afișate în site au caracter informativ și pot varia în funcție de politica comerciala a magazinului. Prețul final al produselor comandate va fi „Prețul de raft”, astfel cum acesta este afișat în magazinele fizice ale Furnizorului.
Paco Supermarket va prelua informațiile transmise de magazine și va actualiza pe site în cel mai scurt timp de la primire informațiile privitoare la disponibilitatea Produselor și Prețurile de raft. Cu toate acestea, o actualizare a disponibilității și a prețurilor în timp real nu este posibila, motiv pentru care Paco Supermarket nu isi asumă și nu va accepta nicio răspundere sau obligație fata de Client pentru eventualele diferențe între informațiile privind disponibilitatea și preturile de raft ale Produselor.
Clientul declara expres și garantează Furnizorului ca bunurile achizitionate nu sunt destinate revanzării și ca acționează în calitate de cumparator, în nume propriu, și nu ca intermediar pentru o terta persoana.
Utilizarea site-ului presupune indeplinirea de către Client a urmatoarelor conditii: (i) impliniriea varstei de 18 ani; (ii) existenta deplinei capacitati legale; (iii) acceptarea deplina a tuturor condițiilor din sectiunea „Termeni și conditii”, inclusiv dar fara a se limita la limitarea raspunderii Furnizorului.
In vederea respectării condițiilor de utilizare a site-ului, Clientul se obliga sa verifice, la fiecare utilizare a site-ului, termenii și condițiile de utilizare a acestuia. Folosirea site-ului de către Client reprezinta acordul acestuia cu privire la Termenii și condițiile de utilizare. Orice utilizare a site-ului de către Client, fara verificarea prealabila a sectiunii „Termeni și conditii” echivalează cu acceptarea tacita a acestora.
Suplimentar fata de prevederile de mai sus, în vederea utilizării site-ului, Furnizorul este indreptatit sa solicite și poate solicita Clientului exprimarea consimtamantului neechivoc cu privire la „Termenii și condițiile ” de utilizare a Platformei printr-o actiune specifica, precum bifarea unei casute.
Astfel, prin bifarea casutei „Sunt de acord cu termenii și condițiile de utilizare a site-ului pacomarket.ro”, Clientul isi exprima în mod expres și neechivoc acordul atat cu privire la respectarea tuturor clauzelor incluse în sectiunea „Termeni și conditii” cat și cu privire la orice alti termeni și orice alte condiții ce se aplica în situatii specifice, astfel cum este prevazut în Termenii și condițiile de utilizare a Platformei.
5. Comanda și livrarea Produselor
5.1 Crearea contului de Client
Pentru a putea plasa o comanda pe Platforma Paco Supermarket, Clientul trebuie sa acceseze Platforma și sa isi creeze un cont de Client. Clientului i se va cere sa finalizeze procesul de inregistrare prin furnizarea informatiilor solicitate în scopul creării contului, informatii care sunt necesare pentru utilizarea interfetei tehnice a Platformei Paco Supermarket și pentru desfasurarea raporturilor contractuale în scopul achizitionării de Produse.
Clientul este responsabil pentru realitatea informatiilor furnizate la inregistrare, precum și pentru pastrarea confidentialitatii datelor și informatiilor transmise prin crearea contului, respectiv pentru achizitionarea efectiva a Produselor. Clientul se obliga sa nu ofere altor persoane datele respective de acces pe contul creat pe platforma Paco Supermarket și isi asuma intreaga responsabilitate pentru orice prejudicii suferite de Client sau cauzate Paco Supermarket, sau oricaror alte persoane în situatia în care isi incalca aceasta obligatie.
Crearea Contului de client va fi posibila doar dupa ce Clientul va accepta termenii și condițiile de utilizare a Platformei și isi va manifesta consimtamantul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal.
Dupa crearea contului de client, Clientul isi va alege o parola cu care va accesa contul. Ulterior, Clientul poate emite comenzi pentru produsele comercializate pe Platforma Paco Supermarket numai prin accesarea contului sau de Client.
Ulterior creării contului de Client, atunci cand Clientul plasează o comanda pe Platforma, i se va cere sa acceseze contul de client prin introducerea adresei de e-mail și a parolei alese la crearea contului. Clientul trebuie sa se asigure ca va pastra în siguranta atat adresa de e-mail asociata contului de client cat și parola și ca nu va oferi aceste informatii către o terta parte.
Clientul este în intregime responsabil pentru mentinerea confidentialitatii și securitatii contului și parolei. Clientul este singurul responsabil pentru toate activitatile desfasurate prin intermediul contului sau, precum și pentru conduita sa și a oricarei alte persoane care utilizează contul sau. Clientul va instiinta de indata Furnizorul cu privire la orice suspiciune de utilizare neautorizata a contului sau.
Furnizorul si/sau reprezentantii sai nu vor fi responsabili pentru nicio pierdere sau prejudiciu, de orice fel, care ar putea surveni ca urmare a utilizarii, de către o alta persoana, a contului, cu sau fara permisiunea Clientului. Clientul va fi raspunzator pentru orice pierderi cauzate Furnizorului sau oricarei terte persoane ca urmare a utilizării contului de către o alta persoana.
5.2 Plasarea comenzii
Comandă prin magazinul online
Pentru a comanda produsele din magazinul Paco Supermarket, Clientul va putea accesa sectiunile de produse din meniul Platformei, unde va fi indreptat automat spre pagina cu produsele respective.
Clientul va putea alege produsele dorite, le va adauga în cosul de cumparaturi si, ulterior, va putea finaliza lista de cumparaturi și plasa comanda.
Comandă telefonică și prin WhatsApp
Clientul poate comanda produse din magazinul Paco Supermarket și prin telefon sau SMS la numarul +40767145047 sau prin mesaj, apel audio sau apel video WhatsApp zilnic între orele 7:30 - 20:00. Un operator va prelua apelul sau mesajul și va adăuga produsele dorite în comanda.
La acest moment, costul comenzii este unul estimativ intrucat respectivul cost poate varia în funcție de (i) numarul exact de kilograme dintr-un anumit Produs care urmează a fi cantarit în magazin (in cazul Produselor vandute la kilogram) si/sau de (ii) pretul ambalajelor (pungi, sacose) în care vor fi plasate Produsele la finalizarea comenzii si/sau de (iii) faptul ca unele dintre Produsele comandate de Client nu se mai afla în stocul magazinului. Prin urmare, costul estimativ mentionat mai sus poate sa difere fata de costul final al Comenzii.
Costul final al Comenzii reprezinta acel cost alcatuit din (i) pretul final al Produselor comandate de Client și aflate în stocul magazinului (inclusiv al Produselor vandute la kilogram care au fost cantarite în magazin de către Picker) și al eventualelor Produse inlocuitoare validate de Client conform prevederilor de mai jos și (ii) pretul ambalajelor (pungi, sacose, caserole, taxa de mediu/punga, etc.) în care vor fi plasate Produsele în vederea transportului și livrării către Client.
Inainte de finalizarea comenzii, Clientul va fi informat cu privire la costul serviciului de colectare și livrare/transport, iar comanda va fi considerata plasata numai dupa ce clientul va accepta costul acestui serviciu.
Ulterior plasării comenzii, Clientul va primi, din partea Furnizorului, prin e-mail sau sms, un mesaj de confirmare a primirii comenzii plasate, impreuna cu numarul alocat comenzii sale.
Prin finalizarea Comenzii, Clientul confirma ca toate datele furnizate, necesare procesului de comanda, sunt corecte, complete și adevarate la data plasării Comenzii.
Prin finalizarea Comenzii, Clientul este de acord ca Paco Supermarket sau o terta parte ce asigura livrarea Produselor sa il contacteze telefonic în orice situatie în care este necesara contactarea Clientului.
Orice comanda plasata în Platforma este conditionata de disponibilitatea produselor și a serviciilor de colectare și livrare/transport.
Paco Supermarket isi rezerva dreptul de a limita cantitatea care poate fi comandata pentru anumite categorii de Produse.
In cazul în care un detaliu al comenzii este incorect, Clientul trebuie sa informeze Furnizorul de indata cu privire la acest aspect (pe parcursul desfasurării comenzii, de la plasare pana la livrare) prin modalitatile de contact existente în aplicatia Paco Supermarket sau pe site-ul pacomarket.ro, prin e-mail la adresa contact@pacomarket.ro sau telefon, la numarul +40767145047 sau pe WhatsApp, în acest din urma caz Furnizorul urmand a efectua modificarile privind comanda Clientului atat în Platforma cat și în contul de Client, Clientul exprimandu-si acordul telefonic pentru aceasta operatiune. Clientul nu mai poate modifica comanda în ceea ce priveste Produsele comandate dupa momentul finalizării sale.
In cazul în care produsele și capacitatea de livrare sunt disponibile, platforma va accepta comanda și va confirma comanda. Daca detaliile comenzii sunt corecte, comanda va fi confirmata provizoriu printr-un e-mail/sms. Mesajul de confirmare va specifica produsele comandate și detaliile de livrare, inclusiv timpul aproximativ de livrare.
Daca livrarea comenzii nu este posibila, Furnizorul va instiinta Clientul printr-un e-mail/sms sau apel telefonic.
Dupa ce comanda Clientului va fi confirmata provizoriu pe platforma Paco Supermarket.ro, la telefon sau prin WhatsApp, aceasta va fi transferata către Pickerul aflat în magazinul din care urmează a se efectua selectia Produselor.
Pickerul va selecta și va colecta produsele comandate de Client, precum și ambalajele în care se vor transporta și livra acestea (pungi, sacose).
In cazul în care un produs sau o parte din produsele comandate nu se gasesc în magazin, Pickerul va contacta Clientul prin intermediul platformei Paco Supermarket sau telefonic / prin WhatsApp și il va informa despre aceasta situatie. Pickerul va propune clientului urmatoarele optiuni și va da curs solicitarilor Clientului:
(i) sa livreze comanda fara produsul/produsele care nu se afla în stocul magazinului;
(ii) sa achizitioneze un alt produs în conformitate cu solicitarea Clientului;
(iii) sa anuleze comanda la cererea expresa a Clientului.
Pickerul va efectua modificarea comenzii în aplicatie, conform instructiunilor primite de la Client. în ipoteza în care pickerul nu va putea contacta Clientul, comanda va fi livrata fara produsul/produsele care lipsesc din stocul magazinului. în momentul în care comanda a fost finalizata în aplicatie, Clientul va primi un e-mail de confirmare care va contine și costul final al Comenzii.
Ulterior selectării produselor comandate de Client, Pickerul va achita Produsele către Partener, operatiune în urma careia i se va inmana Pickerului bonul fiscal emis la casa de marcat pentru respectiva comanda, care va contine exclusiv costul final al Produselor comandate, astfel cum a fost acesta definit mai sus.
Dupa achitarea Produselor, Pickerul va pregati coletul pentru livrare și mai apoi il va preda Livratorului, care va livra coletul Clientului la adresa indicata de acesta în comanda.
5.3 Achizitia Produselor
Prin plasarea comenzii în Platforma Paco Supermarket, telefonic sau prin WhatsApp, Clientul acorda Paco Supermarket un mandat cu reprezentare în scopul achizitionării Produselor din Comanda.
Contractul incheiat astfel intre Client și Furnizor se va desfasura de la momentul emiterii Comenzii în Platforma, la telefon sau prin WhatsApp și pana la predarea Produselor comandate către Client.
In temeiul acestui mandat cu reprezentare, Paco Supermarket va fi imputernicita de Client sa cumpere Produsele mentionate în Comanda emisa. Mandatul va cuprinde în mod expres imputernicirea acordata de Client către Paco Supermarket ca, în numele și pe seama Clientului, Paco Supermarket sa aleaga Produsele din magazin, sa le achizitioneze a Pretul de Raft și sa le achite.
Paco Supermarket isi va putea substitui un tert în scopul indeplinirii mandatului primit, iar Clientul declara prin acceptarea Termenilor și condițiilor ca autorizează în mod expres Paco Supermarket sa isi substituie o alta persoana în executarea mandatului.
In scopul achizitonării Produselor, Pickerul va achita Produsele pe bază comenzii plasate și confirmate de către Client conform pct. 5.2 de mai sus. Achizitionarea Produselor se va efectua din resursele proprii ale Paco Supermarket, care va avea dreptul de a-i fi restituite sumele aferente de către Client.
Achizitionarea Serviciilor de colectare și livrare/transport de către Client se realizează la momentul în care Clientul a lansat comanda Produselor prin Paco Supermarket.ro iar platforma confirma preluarea comenzii de către un Livrator.
Pickerul va achita contravaloarea produselor ce fac obiectul Comenzii plasate de către Client la casa de marcat din magazinului. Dovada achitării contravalorii produselor și a pretului acestora se face cu bonul fiscal emis de magazin.
Sumele achitate de către Picker în avans, pe seama Clientului, în vederea achizitionării din magazine a Produselor comandate de Client, vor fi decontate de Client, pe bază bonului fiscal emis sau a altui document justificativ emis de magazin, la momentul receptiei Produselor, Clientul urmand a achita totodata contravaloarea serviciilor de colectare și livrare/transport.
5.4 Termenul de livrare. Livrarea Produselor
Programul de comenzi și livrări Paco Supermarket este împărțit în două zone:
Zona I: Focsani
Zona II: suprafața județului Vrancea cu exceptia orasului Focsani.
Livrarile se fac numai dupa ce au fost acceptate și confirmate prin SMS sau plaftorma de plata Netopia.
Zona I: Pentru comenzile lansate intre 7.30 și 18.00, livrarea se face în aceeasi zi în maximum doua ore de la confirmarea prin SMS sau platforma de plata Netopia.
Pentru comenzile lansate dupa ora 18.00, livrarea se face a doua zi.
Zona II : Comenzile lansate de luni ora 7.30 pana joi ora 20.00 , se livrează a doua zi.
Comenzile lansate de vineri ora 7.30 pana duminica ora 20.00 se livrează în ziua de luni.
Costuri: Cost transport (in functie de destinatie și marimea comenzii*) + costul pungilor de cumparaturi aferente (taxa de mediu 0.15lei/buc). Costul transport este aproximativ egal cu tarif "taxi" de la Paco Gara Supermarket, la destinatie pentru ZONA I (Focșani) și 15 lei pentru Zona II.
Plata se face cu numerar la curier și va include valoarea cumparaturilor și a livrării sau prin platforma de plata Netopia.
*Marimea comenzii se refera la greutatea totala a comenzii și înseamna maximum 20kg. Pentru comenzi care depasesc 20kg, se percep mai multe taxe de transport, proportional cu greutatea totala a coletului impartita în subdiviziuni de 20kg.
Pentru fiecare comanda, Clientul va fi informat prin intermediul platformei/email/sms/WhatsApp despre intervalul de livrare estimat.
Furnizorul va depune diligente rezonabile pentru ca livrarea coletului sa se efectueze în intervalul mentionat în Termeni și Conditii, daca clientul nu alege alt interval orar de livrare.
Clientul intelege ca termenul de livrare este unul estimat, care depinde de mai multi factori care nu se afla sub controlul Furnizorului, cum ar fi, dar fara a se limita la: gradul de aglomerare al magazinului Partenerului, disponibilitatea Livratorilor, traficul auto, condițiile meteo, eventuale defectiuni ale mijloacelor de transport cu care se realizează livrarea, etc. în cazul în care livrarea va intarzia cu mai mult de o ora, Furnizorul are obligatia de a contacta și informa corespunzator Clientul în cel mai scurt timp posibil.
Pentru aceste motive, Furnizorul nu isi asuma raspunderea pentru orice intarziere a livrarii.
In cazul intarzierii livrarii, taxa de livrare nu va fi anulata sau redusa.
Prin acceptarea Termenilor de utilizare și condițiilor contractuale și prin plasarea comenzii, Clientul accepta în mod expres faptul ca Furnizorul si/sau subcontractantii sai nu vor fi raspunzatori pentru orice eventuale pierderi, costuri, daune sau cheltuieli care decurg din livrarea cu intarziere.
Livrarea Produselor va fi realizata de Livrator la adresa indicata de Client în comanda sau în contul sau de client. Livratorul trebuie sa respecte toate instructiunile privind integritatea și siguranta alimentelor puse la dispozitie de către Paco Supermarket, respectand toate prevederile legale aplicabile în vigoare cu privire la manipularea și transportul Produselor.
La receptionarea Produselor, Clientul se va asigura ca produsele livrate corespund din punct de vedere calitativ și cantitativ comenzii confirmate de către acesta.
5.5 Pretul Produselor. Plata Produselor
Achizitia Produselor se va realiza, în numele și pe seama Clientului, numai la Pretul de Raft, adica la pretul afisat în magazinul Partenerului. Prin acceptarea prezentelor Condiții comerciale Clientul isi manifesta acordul pentru aplicarea Preturilor de Raft pentru achizitia Produselor comandate.
Furnizorul va depune diligente rezonabile pentru colectarea, achitarea din surse proprii și livrarea corespunzatoare a Produselor afisate în platforma Paco Supermarket.ro, în bază mandatului incredintat, respectiv a comenzii facute de Client.
Paco Supermarket va depune efort pentru a limita eventualele diferente intre preturile din platforma și preturile de la raft ale produselor comandate în masura în care informațiile respective au fost introduse eronat sau au fost supuse unor condiții speciale.
Decontarea Produselor va avea la bază bonulu fiscal, chitanta sau al alti document justificativ emis de magazinul de unde au fost achizitionate Produsele.
Plata pentru Serviciul de livrare/transport va fi inclusa în bonul fiscal sau în factura emisa. Factura va fi emisa numai în format electronic la momentul expedierii bunurilor comandate către client și va fi expediata prin e-mail clientului, la adresa de e-mail indicata de acesta în contul de client. Factura va fi de asemenea disponibila în contul Clientului din site-ul pacomarket.ro.
Pentru comanda telefonica sau prin Whatsapp decontarea contravalorii Produselor și plata Serviciilor de colectare și livrare/transport se efectuează de către Client în sistem ramburs, la livrarea coletului. în vederea decontării Produselor comandate, Livratorul va prezenta Clientului documentul fiscal ce atesta valoarea cumparaturilor și valoarea transoortului (bon fiscal / chitanta / factura fiscala), iar Clientul va achita contravaloar ea inscrisa pe acest document.
Livratorul va livra coletul către Client și va colecta de la acesta valoarea rambursului, constand în suma dintre valoarea Pretului de raft al Produselor comandate și valoarea Pretului Serviciilor de colectare și livrare/transport.
Decontarea Pretului Produselor și incasarea Serviciilor de colectare și livrare/transport se va putea realiza în numerar sau prin card bancar, iar Clientului i se va preda documentul justificativ aferent, în conformitate cu dispozițiile legale aplicabile.
Ulterior achitării contravalorii Produselor comandate și a Serviciilor de colectare și livrare/transport, statusul comenzii în Paltforma va fi acela de „Comanda finalizată”.
5.6 Anularea comenzii
In cazul în care Clientul doreste anularea unei comenzi, acesta trebuie sa anunte de indata Furnizorul și prin transmiterea numărul comenzii la numărul de telefon +40767145047 sau pe WhatsApp. De asemenea, comanda se poate anula din pagina Comenzile mele din pagina Contul meu a platformei Paco Supermarket.
Anularea comenzii se poate realiza cel mai tarziu pana la finalizarea operatiunii de colectare a Produselor din magazin și achizitionarea acestora în numele și pe seama Clientului, caz în care Furnizorul va accepta anularea și nu se va aplica nicio taxa suplimentara de anulare.
Daca anularea Comenzii este solicitata dupa momentul achizitionării Produselor din magazin, comanda nu va mai putea fi anulata. Comenzile deja expediate nu vor fi putea fi refuzate de către Client, cu exceptia situatiilor prevazute la pct. 5.7 de mai jos.
Furnizorul poate anula o comanda daca Produsul/Produsele nu este/sunt disponibil/e în magazin. în acest caz, Furnizorul va notifica Clientul prin SMS, e-mail sau WhatsApp.
In situatia în care Comanda nu poate fi livrata din motive ce tin de Client (indicarea unei adrese gresite, refuzul de preluare a coletului, refuzul de achitare a contravalorii comenzii și a transportului, anularea comenzii în aplicatie dupa preluarea coletului de la magazin etc.), Furnizorul va anula Comanda iar Livratorul va returna Produsele. în aceasta situatie, Furnizorul isi rezerva dreptul de a solicita Clientului plata costurilor cauzate (cum ar fi, dar fara a se limita la: costurile de transport și retur a Produselor, etc.).
Furnizorul isi rezerva dreptul de a bloca în platforma Paco Supermarket Clientii care inregistrează retururi / refuzuri de acceptare a comenzilor repetate.
5.7 Livrarea neconforma sau partiala
Clientul are dreptul de a refuza receptionarea Produselor comandate/unei parti din Produsele comandate în urmatoarele situatii:
(i) coletul livrat contine produse care nu au fost comandate;
(ii) sunt livrare produse expirate sau deteriorate.
In cazul în care sunt livrate produse care nu apar în comanda plasata de Client, cu exceptia situatiei reglementate în art. 5.2, Clientul va receptiona și va achita numai contravaloarea produselor comandate și a transportului, restul produselor urmand a fi returnate către magazinul Partenerului din care au fost achizitionate pe cheltuiala Furnizorului.
5.8 Diverse
Clientul trebuie sa fie prezent la adresa de livrare indicata în comanda pentru a ridica/receptiona Produsele comandate.
La livrarea Comenzii, Livratorul poate solicita identificarea Clientului, în cazul în care Comanda contine produse alcoolice, din tutun sau alte produse care pot fi achizitionate numai de persoane majore sau pentru care exista reglementari legale specifice. în cazul în care Clientul nu se poate identifica în mod corespunzator sau nu indeplineste cerintele minime de varsta, Livratorul va refuza sa livreze Clientului produsele respective. în acest caz, se pot percepe costuri de anulare pentru daunele suferite de Furnizor.
Furnizorul nu isi asuma nicio raspundere pentru comandarea de către Clienti a unor produse din tutun și bauturi alcoolice. Furnizorul isi rezerva dreptul de a nu remite minorilor produsele din tutun și bauturile alcoolice comandate de către Clienti. în aceasta situatie, Livratorul va refuza livrarea acestor produse către minori și va putea opta intre a anula comanda integral sau a livra doar celelalte produe și a incasa doar contravaloarea produselor livrate.
6. Garantia și conformitatea Produselor
Paco Supermarket este singurul responsabil pentru calitatea Produselor, precum și pentru respectarea tuturor normelor legale aplicabile referitoare la conformitatea și garantia Produselor. Paco Supermarket va raspunde fata de Clienti pentru orice vicii/neconformitati ale Produselor rezultate din manipularea, transportarea sau depozitarea improprie si/sau incorecta si/sau neconforma a acestora survenite ulterior emiterii bonului fiscal.
Orice eventuale reclamatii ale Clientului referitoare la comenzi și Produsele achizitionate vor putea fi transmise prin intermediul Platformei Paco Supermarket la sectiunea contact.
Reclamațiile referitoare la Produsele achizitionate vor fi solutionate de Paco Supermarket în termen de 3 zile.
Reclamațiile referitoare la Serviciile de colectare și livrare/transport se vor trimite pe e-mail la contact@pacomarket.ro și vor fi solutionate de Paco Supermarket în termen de cel mult 15 zile.
Produselor le vor fi aplicabile toate garanțiile oferite de magazin sau de producatorul acestora. Clientul va putea exercita orice drepturi decurgand din aceste garantii în condițiile specificate de Paco Supermarket sau de producatorul Produselor.
Furnizorul este raspunzator fata de Client pentru Serviciile oferite, în condițiile mentinate în prezentul document. Furnizorul va depune diligente pentru a raspunde tuturor cererilor și reclamatiilor cu privire la Serviciile oferite de Platforma Paco Supermarket în maximum 5 zile lucratoare de la primirea acestora.
In cazul în care Clientul este un Consumator, în intelesul atribuit acestei notiuni de legislatia aplicabila, acesta va beneficia de toate drepturile recunoscute consumatorilor.
7. Dreptul de retragere - să se verifice fezabilitatea
La recepționarea mărfii, Clientul trebuie să se asigure că Produsele livrate corespund din punct de vedere calitativ și cantitativ așteptărilor sale. în caz contrar, Clientul poate să atenționeze serviciului Relații cu Clienții apelând numărul de telefon din sectiunea "Contact" sau prin email la adresa contact@pacomarket.ro în cel mai scurt timp pentru a remedia situația creată în cel mai scurt timp posibil.
a)Clientul are dreptul să se retragă din Contract, respectiv să returneze un Produs în termen de 30 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de returnare a Produsului. Această opțiune nu este valabilă pentru Clienții care nu sunt consumatori (adica nu este valabila pentru Clientii care sunt persoane juridice sau PFA) și numai pentru produsele nealimentare.
b) Termenul de 30 zile calendaristice indicat la litera a) de mai sus incepe sa curga de la:
➢ data în care Clientul intră în posesia fizică a comenzii – în cazul în care toate Produsele ce au făcut obiectul comenzii au fost livrate în același transport;
➢ data în care Clientul intră în posesia fizică a ultimului Produs – în cazul în care Clientul comandă printr-o singură comandă Produse multiple care vor fi livrate separat;
➢ data în care Clientul intră în posesia fizică a ultimului Produs sau a ultimei piese – în cazul livrării unui Produs care constă din mai multe loturi sau piese.
c) Returnarea Produselor se va realiza în orice magazin Paco Supermarket în termen de cel mult 30 zile calendaristice de la data la care a comunicat Paco Supermarket că dorește să restituie produsele nealimentare.
d) în cazul în care Clientul decide să se retragă din Contract, acesta:
(i) va putea completa online formularul de retur din sectiunea „Retururi” din rubrica ”Contul meu” de pe Website; sau
(ii) va putea să apeleze Serviciul de Relații cu Clienții la numarul de telefon din sectiunea "Contact".
e) în cazul în care Clientul solicită retragerea din contract în cadrul termenului legal de retragere din Contract, trebuie să returneze și eventualele cadouri care au însoțit Produsul pe care doreste sa-l returneze.
f) în cazul în care Clientul solicită retragerea din contract în cadrul termenului legal de retragere din Contract, se aplica urmatoarele reguli:
➢ daca pretul Produsului a fost achitat de către Client, acestuia i se va rambursa respectivul pret în 14 zile de la data la care Clientul informează Paco Supermarket asupra deciziei sale de retragere din Contract, cu conditia ca returul sa fie permis de lege.
➢ rambursarea sumei se va efectua folosind aceleaşi modalităţi de plată ca și cele folosite de Client pentru achitarea pretului Produsului respectiv, cu excepţia cazului în care Clientul este de acord cu o altă modalitate de plată.
➢ Clientul nu va plăti niciun fel de comisioane în urma rambursării.
g) Suma plătită va fi rambusata prin aceeași modalitate de plată sau , prin virament bancar, în contul indicat de către Client;
h) Daca sumele datorate Clientului se rambursează prin virarea acestora în contul Clientului, Paco Supermarket va vira în contul Clientului, în plus fata de sumele pentru produsul/produsele returnate, și suma de 4 lei menita a acoperi valoarea comisionului bancar de încasare perceput Clientului de către banca la care acesta din urma are deschis contul. Suma de 4 lei indicata mai sus a fost calculata prin raportare la valoarea unui comision mediu aplicabil pe piata.
i) Paco Supermarket își rezervă dreptul de a amâna rambursarea sumei plătite până la primirea Produselor vândute sau până la primirea unei dovezi conform căreia acestea au fost expediate, în cazul în care nu s-a oferit să recupereze el însuși Produsele.
j) în cazul în care Clientul solicită retragerea din contract în cadrul termenului legal de retragere din Contract, singurele costuri suportate de Client sunt cheltuielile directe de returnare a Produsului.
k) Rambursarea pretului Produsului se va face la prețul înscris pe documentul de vanzare (bonul fiscal sau factura fiscala, dupa caz) aferent Produsului returnat, indiferent de fluctuațiile de valoare ale acestuia.
l) Potrivit prevederilor legale în vigoare, nu pot face obiectul dreptului de retragere:
➢ furnizarea de produse confecţionate după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;
➢ furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora rapid;
➢ furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătăţii sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator;
➢ furnizarea de produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
➢ furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare;
➢ furnizarea de ziare, periodice și reviste, cu excepţia contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicaţii;
m) Nu se acceptă returnarea Produselor asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.
n) Produsele nu trebuie sa fie protejate de parole setate de Client și fără conturi definite; produsele trebuie aduse la software-ul inițial.
o) Produsele marcate în formularul de retur trebuie predate integral curierului, exact cum au fost bifate pe Website la solicitarea returului. Daca în coletul de retur se afla produse diferite fata de cele din formularul completat, dupa verificarea pachetului de către curier, preluarea va fi refuzata.
p) în cazul returnării produselor, Clientul este responsabil doar în ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și functionării produselor. Produsul returnat trebuie sa fie însotit de toate documentele cu care a fost livrat Produsul
q) în cazul returnării Produselor, Clientul este responsabil doar în ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și functionării produselor. Produsul returnat trebuie sa fie însotit de certificatul de garanție și de toate documentele impreuna cu care a fost livrat Produsul.
r) Electrocasnicele mici, în cazul în care au fost desigilate și testate de către Client, trebuie aduse curate.
8. Limitarea raspunderii. Limitele de acces și utilizare site-ului pacomarket.ro
Clientii vor folosi pentru accesarea și utilizarea site-ului pacomarket.ro propriile echipamente, sisteme și programe (Smartphone, Tableta, PC, conexiune Internet, browser, computer etc.). Desi Furnizorul a depus eforturi pentru asigurarea accesibilitatii și utilizării interfetei tehnice incluse în proiect prin internet ("online") a informatiilor aferente site-ului pacomarket.ro, nu raspunde pentru compatibilitatea echipamentelor informatice, sistemelor sau programelor folosite de Client cu interfata tehnica a site-ului pacomarket.ro pentru accesarea/furnizarea online a ofertelor.
Orice persoana fizica majora (prin persoana fizica majora intelegandu-se orice persoana care la data folosirii site-ului pacomarket.ro a implinit varsta de 18 ani) sau persoana juridica va putea accesa site-ul pacomarket.ro pentru a crea un cont de client și pentru a emite comenzi prin intermediul acestuia.
Furnizorul va depune diligente pentru a pune la dispozitia Clientilor site-ul pacomarket.ro și a pentru a asigura o utilizare cat mai facila a acestuia.
Furnizorul va depune diligente pentru a adapta site-ul în scopul asigurării cerintelor operationale, precum și respectării cerintelor legislative aplicabile, dupa caz.
Furnizorul va depune diligente pentru a oferi suport Clientilor în scopul utilizării magazinului online, precum și pentru a evita aparitia sau a corecta eventuale erori.
Cu toate acestea, Furnizorul nu isi asuma nicio obligatie de a realiza adaptari ale site-ului sau de a oferi suport Clientilor, aceste operatiuni putand fi realizate, de la caz la caz, conform optiunilor Furnizorului.
Furnizorul va lua toate masurile rezonabile pentru a pastra detaliile comenzilor Clientului, dar în absenta intentiei sau culpei grave din partea Furnizorului, acesta nu poate fi și nu va fi tinut raspunzator pentru vreo pierdere pe care Clientul ar putea sa o sufere în cazul în care masurile luate de Furnizor nu vor fi suficiente.
Pentru evitarea oricarei neclaritati, Furnizorul intelege sa limiteze raspunderea sa din toate raporturile juridice nascute prin intermediul site-ului la acele situatii în care se produce un prejudiciu material direct ca urmare a unei fapte comise cu intentie sau din culpa grava de către Furnizor sau de către o persoana pentru care acesta este tinut sa raspunda, potrivit prevederilor legale imperative aplicabile.
Acceptarea prezentelor Termeni și Conditii, crearea unui cont de utilizator și emiterea unei comenzi în cadrul site-ului pacomarket.ro reprezinta o acceptare expresa din partea Clientului cu privire la prezenta limitare de raspundere.
Utilizarea site-ului pacomarket.ro se face în condițiile prezente și "CA ATARE", respectiv "ASA CUM ESTE DISPONIBIL", fara nicio reprezentare și fara vreo garantie, fie ea expresa sau implicita, iar Furnizorul nu va putea fi facut responsabil pentru eventualele erori aparute din orice cauza, inclusiv din cauza unor modificari a setarilor tehnice sau altele asemenea.
Furnizorul și subcontractantii sai, inclusiv orice angajat, director sau administrator al acestora, nu vor fi raspunzatori pentru nicio pierdere directa, indirecta sau aferenta și pentru nici un fel de prejudicii (incluzand, fara a se limita la: pierderea afacerii sau oportunitatii, pierderea de date, venituri sau profituri de orice fel) decurgand din sau în legatura cu utilizarea site-ului pacomarket.ro
Furnizorul depune eforturi permanente pentru a asigura o buna functionare și o maxima securitate a site-ului pacomarket.ro. Cu toate acestea Furnizorul nu isi asuma nicio obligatie și nu garantează în niciun fel ca acestea vor fi în mod permanent operationale și lipsite de orice defecte functionale. Furnizorul nu declara și nu ofera nicio garantie ca functionalitatea site-ului pacomarket.ro va fi neintrerupta sau fara erori, ca defectele vor fi corectate sau ca serverul care le face disponibile sunt lipsite de virusi informatici sau orice alte elemente care pot afecta sistemele cu care interacționează direct sau indirect.
Furnizorul isi rezerva dreptul de a modifica sau de a intrerupe, temporar sau permanent, partial sau în totalitate, functionarea site-ului pacomarket.ro, cu sau fara o notificare prealabila, precum și de a modifica continutul și condițiile de folosire a site-ului pacomarket.ro, fara vreo informare prealabila.
Furnizorul isi rezerva dreptul de a efectua modificări ale site-ului pacomarket.ro si/sau structurii acestuia.
Furnizorul isi rezerva dreptul de a introduce materiale publicitare de orice natura si/sau legaturi pe oricare pagina a site-ului pacomarket.ro
Furnizorul nu va fi raspunzator pentru niciun fel de pagube directe, indirecte, accidentale, speciale, inclusiv, dar nu limitat la, pagube pentru pierderi de profit, posibilitatii de folosire a datelor sau alte pierderi (chiar daca Furnizorul a fost informat anterior de posibilitatea aparitiei unor asemenea pierderi), rezultand din:
(i) utilizarea sau imposibilitatea utilizării site-ului pacomarket.ro, ori a informatiilor cuprinse în site-ului pacomarket.ro;
(ii) acces neautorizat la, sau deteriorarea transmisiilor sau datelor utilizatorilor site-ului pacomarket.ro;
(iii) declaratii sau actiuni ale oricarei terte parti incluse în sau asupra site-ului pacomarket.ro sau cuprinsului acestuia
(iv) orice alta problema legata de continutul site-uli pacomarket.ro și care nu este cauzata de faptele Furnizorului sau ale altor persoane pentru care acesta este tinut sa raspunda.
Furnizorul nu isi asuma nicio responsabilitate pentru nicio dauna sau virusi care ar putea infecta computerul, dispozitivul (tableta, telefon mobil, smartphone, smartwatch etc.) sau alte bunuri utilizate de Client, în vederea accesării sau utilizării site-ului.
Totodata, Furnizorul este exonerat de orice raspundere prinvind orice daune ce ar putea rezulta din utilizarea informatiilor de la terte parti sau pentru orice dauna ori inconvenient ce ar putea rezulta din consumul și folosirea Produselor livrate.
Raspunderea Furnizorului pentru furnizarea produselor și serviciilor existente pe Platforma este limitata la obligațiile impuse de normele legale aplicabile.
Furnizorul are dreptul de a subcontracta Serviciile oferite fara a fi necesar consimtamantul Clientului.
9. Drepturi de proprietate intelectuala / industriala cu privire la site-ul pacomarket.ro
Furnizorul detine drepturile de autor și toate celelalte drepturi de proprietate intelectuala și industriala cu privire la site-ul pacomarkte.ro, inclusiv cu privire la continutul site-ului și programele de calculator asociate pacomarket.ro (denumite în continuare Drepturile de proprietate intelectuala).
Continutul site-ului, inclusiv dar fara a se limita la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia sunt proprietatea exclusiva a Furnizorului sau acesta detine acordul titularului de drept pentru utilizarea marcilor, desenelor, logo-urilor, imaginilor respective de orice fel, acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute în acest sens în mod direct sau indirect (prin licente de utilizare si/sau publicare). Aceste elemente sunt protejate de legislatia romana și de reglementarile internationale referitoare la respectarea drepturilor de autor a marcilor, desenelor, brevetelor etc.
Aceste elemente nu pot fi copiate, modificate, publicate pe alte site-uri, incadrate, schimbate sau distribuite, redistribuite, licentiate, sub-licentiate sau transferate în orice forma de către Client. Marcile, logourile, numele comerciale și marcile, atat inregistrate cat și neinregistrate (denumite, în mod colectiv, ”Marcile”) afisate pe Platforma sunt Marci apartinand Furnizorului si/sau Partenerilor acestuia.
Clientul declara și intelege ca orice utilizare neautorizata a acestor elemente reprezinta incalcarea drepturilor de proprietate intelectuala ale Furnizorului sau ale Partenerilor sai și va atrage exercitarea, de către acestia, a tuturor remediilor legale.
Furnizorul ofera Clientului o licenta limitata, neexclusiva și revocabila, pentru a vedea, distribui, printa sau descarca orice Continut, asa cum acesta este definit mai sus, de pe Platforma, pentru uzul sau personal. Clientului nu ii este acordat dreptul sa licentieze, republice, distribuie, copieze, cesioneze, sub-licentieze, transfere, vanda, creeze opere derivate sau orice alta utilizare non-personala a oricarui Continut al site-ului. Nicio parte a Continutului nu poate fi reprodusa în nicio forma sau incorporata în orice sistem electronic sau mecanic de gasire a informatiilor, altfel decat în scopul folosirii personale. Clientul nu poate accesa sau utiliza site-ul în niciun fel care ar putea sau care are scopul de a dauna sau afecta site-ulsau orice server sau retea care sta la bază site-ului, sau de a interfera cu utilizarea și dreptul oricarei alte persoane sau entitati de a utiliza site-ul.
Clientul se obliga sa respecte drepturile Furnizorului și ale Partenerilor acestuia, sa le utilizeze numai în condițiile mentionate în prezentul document, precum și sa nu conteste, direct sau indirect, oricare din aceste drepturi ale Furnizorului sau partenerilor sai cu privire la validitatea, intinderea și dreptul de folosinta asupra acestora.
Clientul se obliga sa nu modifice, transforme, decompileze, dezasambleze, sparge sau copieze site-ul pacomarket.ro sau elementele care insotesc, precum și sa nu incerce sa refaca programul / codul sursa.
10. Forta majora
Niciuna din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea sau executarea necorespunzatoare a obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau în mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, în afara controlului partilor și care nu poate fi evitat.
Daca în termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu incetează fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a Contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.
11. Legea aplicabila. Litigii
Prezentul Contract este guvernat și va fi interpretata în conformitate cu Legea Romana.
Litigiile care se vor naste din prezentul Contract sau în legatura cu aceasta, inclusiv cele referitoare la validitatea, interpretarea, executarea sau desfiintarea lui vor fi solutionate pe cale amiabila.
Daca partile nu vor ajunge la o intelegere amiabila, atunci litigiile vor fi inaintate spre solutionare instantelor de drept comun competente din orasul Focsani, judetul Vrancea.
12. Dispoziții finale
Furnizorul poate, în orice moment și fara notificare prealabila, sa revizuiasca Termenii de utilizare și condițiile contractuale. Modificarile vor fi aplicabile din momentul publicării acestora pe site-ul pacomarket.ro. Ulterior publicării versiunii la zi a Termenilor și condițiilor , accesarea și utilizarea în continuare a Serviciilor reprezinta acordul Clientului cu privire la respectarea acestora.
Clientul trebuie sa citeasca cu atentie Termenii de utilizare și condițiile contractuale și sa respecte oricare și toate aceste revizuiri.
In momentul plasării comenzii, Clientul are posibilitatea de a se abona la comunicarile comerciale (newsletter) ale Furnizorului. Clientul se poate dezabona de la respectivul newsletter, în orice moment și cu titlu gratuit.
Furnizorul prelucrează datele cu caracter personal ale Clientilor conform Politicii privind protectia și prelucrarea datelor cu caracter personal.
Politica de cookie face parte integranta din prezentul Document.