ÎNTREBĂRI DESPRE PRODUSE ȘI COMENZI
-
1. Prețurile conțin TVA?
Prețurile PACO conțin TVA.
-
2. De unde provin produsele PACO?
Produsele disponibile în supermarketurile PACO provin de la branduri de larg consum pretabile in supermarket , cu cateva excepții de produse care nu se găsesc decât în rețeaua PACO Supermarkets.
-
3. Sunt persoană juridică. Pot cumpăra
produse PACO?
Orice persoana fizica sau juridica poate achizitiona produse prin sistemul de livrari DeliveRo, pentru persoane juridice completati campurile necesare emiterii facturii.
-
4. Cum procedez dacă doresc ca livrarea să se facă la o altă adresă decât cea specificată în contul meu de client?
În această situație, în cadrul procesului de comandă, vei avea opțiunea să introduci informațiile corespunzătoare adresei de livrare dorite.
ADMINISTRAREA CONTULUI DE CLIENT
-
1. Am uitat parola contului. Cum procedez?
Dacă nu îți amintești parolă contului, folosește opțiunea Recuperează parolă uitată, disponibilă în pagina Setări siguranță.
-
2. Cum procedez dacă doresc să modific
datele din contul meu?
Pentru a modifica datele din contul de client trebuie mai întâi să te autentifici. Apoi apasă butonul Modifică în secțiunea Datele Mele Personale.
-
3. Pot modifica o comandă lansată?
În cazul în care dorești să modifici o comandă, te rugăm să ne contactezi folosind formularul de contact de pe site. Nu uita să precizezi ID-ul comenzii, pe care îl poți găsi în secțiunea Comenzile mele din pagina
Contul Meu.
-
4. Pot afla informații despre comenzile anterioare?
Poți consulta istoricul comenzilor efectuate pe site accesând secțiunea Comenzile mele.